inlägg man inte orkar läsa

Hej!
Idag är det långfredagen.
Jag gick till kyrkan klockan 11 i morse. 
Var där igårkväll också på skärtorsdagsmässa.
Det är kul att gå i kyrkan alla påskdagarna för då ser man
hur det förändras och så. Igår t.e.x var det altaret guldigt prytt
och mässan var ganska glad. Men idag var gudstjänsten dyster, nästan
inget på altaret och inte något piano till musiken. Men gudstjänsten
var ovanligt kort. Tog bara en halvtimma.

Annars har jag varit på namngivning för min kusin.
Hon heter Sara och är jättegullig!

Ikväll ska jag se Rush hour som går klockan 22.30 på nån kanal, hehe.
En film som rekommenderas!

Inga bilder eller så, så detta blir ett ointeressant
inlägg som ingen orkar läsa och som egentligen är ganska
onödigt. Så blir det när man har tråkigt.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv:det gäller att steka!Vad handlade filmen om? :)

2011-04-22 @ 21:57:26
URL: http://usseb.blogg.se/

Komentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

komentera: