Klocka lagad

Hej hej.
Nu har jag hämtad min klocka. Jag bad dem bya batteri men när jag fick den var även sprickan fixad!
Jag tror att det var mammas, Julia hade och jag fick den. Jippi!

Idag vaknade jag hos Jennifer, vart där själv och det var jättemysigt som vanligt!
Sen åkte vi till stan och jag hämtade min klocka.
Vi strosade lite omkring på stan och jag passade på att använda mitt presentkort på JC som jag fick på stranden.
Köpte ett snyggt armband på rean som kostade 49 kr. Hade 50 kr på kortet så det blev perfekt! :)

På vägen hem åkte vi inom systembolaget och Willys.
Fick en Vitamin well, så den sittter jag och dricker nu.

Inte bloggat på nån dag men vart på Rix Fm fesival och stack sedan till Tylösand för att lyssna på Eric Saade.
Vi satt utanför och lyssnade på sanddynorna och i slutet öppnade dem till solgården.
Då sprang vi in och lyckades få autograf! Haha, det var lite kul tycker jag.

Ikväll ska vi få gäster så måste nog städa nu. Ha en bra tisdagskväll!



Kommentarer
Postat av: ussan

den klockan är sååå snygg! :D Armbandet är också JÄTTE snygg! <3

2010-08-03 @ 21:18:06
URL: http://usseb.blogg.se/
Postat av: Klara

jättecool klocka+ jättesöt felicia :D <3

2010-08-03 @ 21:50:41

Komentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

komentera: